lauantai 8. helmikuuta 2014

ARVATKAA MITÄ!

MÄ LÄHDEN JENKKEIHIN VAIHTOON ENS LUKUVUODEKS!
Olin ihan maassa eilen, koska tuntu, että kaikki muut oli jo saanut tiedon, mihin maahan pääsevät. Mä katoin s-postia varmaan minuutin välein koko päivän (ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä päivänä). Lopulta löysin yhteiskuntaopin tunnilla kännykkää läprätessä roskapostista viestin. Avasin sen ja siinä se luki: Sinut on alustavasti valittu USA.aan.
Menin ihan sekasin, mutta yritin pysyä penkissä, koska olin tunnilla. Aluks meinasin alkaa itkemään, mut sitten rupesin nauramaan ja menin ihan sanattomaks.
Siinä viestissä luki, että mut on valittu alustavasti, koska on kuulemma pieni (hyvin pieni) mahdollisuus, että valintaa joudutaan muuttamaan jostain syystä.
Oon kuitenkin ihan super ilonen ja onnellinen, koska USA oli just se mihin hain ykkösenä ja mihin kaikkein eniten halusin!
Tuntuu, että mun lähtöön on vielä ikuisuus, mutta toisaalta... Voihan se aika mennä nopeestikkin!
Ja hain siis Rotaryn kautta :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti