keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Pinssitehdas!

Vihdoin sain tehtyä mun pinssit! Rotareilla (en tiedä muista järjestöistä) on tapana vaihdella tollasia pinssejä keskenään. On olemassa sellasia valmiita Rotarien omia pinssejä, mut ne on mulle liian kalliita. Ja itse tehdessä niistä tulee ainakin uniikkeja.
Ensimmäiset pari tuntia meni saada tulostin toimimaan. Se oli ehkä hirveintä ikinä! Kokeilin kaikki keinot ja lopulta se tulostin vain heräs koomasta! Se oli huojentava hetki :D
Sitten otin netistä kuvia ja muokkasin niitä paintilla. Esim. Angry Birds -pinsseihin laitoin suomenlipun ja tekstin. Noita KEEP CALM AND LOVE FINLAND -pinssejä tuli eniten ja vähän vähemmän sitten noita kahta muuta. Yhteensä kai tuli noin 65 pinssiä.
Entiset vaihtarit on suositellut, että olis ainakin 200 pinssiä, mutta noin on niin isoja, että 200 pinssiä veis liikaa tilaa mun matkalaukussa!
Käytiin äsken myös hakemassa mun takki! Oon niin onnellinen, että se on just oikeen kokoinen. Siihen sitten kiinnitetään niitä pinssejä. Tai ei kai se pakko ole, mutta siinä ne säilyy mukavasti.
pinssit 023
pinssit 020
pinssit 019
pinssit 016

4 kommenttia:

  1. teit 65 pinssiä? are you kidding me

    VastaaPoista
  2. Oi ihanan näkösiä! Ite oon lähdössä AFS:n kautta ja ainakaan sen järjestön kautta ei oo tapan pinssejä vaihdella vaikka olishan se kivaa :D

    http://aili-in-the-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja kai nää pinssit on enemmänkin joku Rotareiden oma juttu:)

      Poista