keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

NYC

Oltiin New Yorkissa kaksi päivää. Ensimmäisenä päivänä saapuessamme sinne, mentiin kattomaan Statue of Liberty. Olihan se ihan hieno kokemus! Sen jälkeen alkokin tulla jo aika myöhä ja meillä oli kaksi tuntia aikaa kierrellä ympäri Time Squarea. Seuraavana päivänä ajeltiin busseilla ympäri NYCiä ja puolelta päivin alkoi meidän vapaa-aika. Mentiin China Towniin, Little Italyyn ja muihin paikkoihin. Käytiin myös parissa kahvilassa, jotka oli tosi hyviä! Tietty myös ostettiin ruokaa, leivoksia ja muita juttuja! Illalla sitten taas hotelille ja nuudeleita meidän huoneessa :D
IMG_1985
IMG_1997
IMG_2000
IMG_2019
IMG_2023
IMG_2026
IMG_2046
IMG_2051
IMG_2056
IMG_2082
IMG_2101

2 kommenttia:

  1. Moi Olivia! Mulla olis kysymys ja toivoisin, että saisin vastauksen :-). Oon vuonna 1998 loppuvuodesa syntynyt tyttö joka haluais vaihtoon 2016-2017. Olisin siis 17 lähtiessä ja 18 kun tulisin. Minkä ikäinen sä olit lähtiessä? Ja jos oot lukiossa niin miten koet, että vaihtovuosi vaikuttaa kirjoituksiin :-). Kiitos etukäteen ja ihanaa loppuvuotta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin lähtiessä 17 ja nyt siis 18 :) mä oon lukiossa ja oon käynyt vasta ekan vuoden eli muhun ei paljoon vaikuta. Kävin lähinnä vaan pakollisia kursseja, koska aattelin vaihtovuoden aikana kuitenkin muuttavani kaikki mun suunnitelmat. Ja tosi kiva, et oot kiinnostunu vaihdosta! Tää on ihan mahtava kokemus! Jos lisää kysyttävää, nii kysy pois!

      Poista