maanantai 1. kesäkuuta 2015

Päivä ekan host perheen kanssa

Eilen näin pitkästä aikaa mun ekaa host perhettä! Mentiin kirkkoon ekaksi ja sen jälkeen lähettiin ajamaan downtowniin. Mentiin syömään ihan älyttömän hyvää ruokaa sellaseen meksikolaiseen. Mahat täynnä mentiin kiertelemään ympäriinsä ja otettiin kuvia. Käytiin myös karusellissa haha. 
Mulla on enää 4 päivää jäljellä Ohiossa. 10 kuukautta täynnä ja tuntuu, että en oo vielä valmis lähtemään. Edes pari kuukautta lisää olis riittävä, mutta ei se mitään. Palaan tänne vielä joku päivä.
Lennän host isän kanssa Floridaan niiden asunnolle kuudes päivä. Mun perhe lentää Miamiin seitsemäs päivä illalla, joten me tavataan ne sitten 8. päivä. Vietän sitten viikon Miamissa mun perheen kanssa ja lennetään yhdessä takas Suomeen. Jotenki tosi mixed feelings, koska oon innoissani perheen ja kaverien näkemisestä, mutta se tarkottaa täältä lähtemistä. Oon vaan saavuttanu niin paljon, etten millään haluis jättää tätä kaikkee vielä.
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

2 kommenttia:

  1. Moikka! Onko sulla mitään sähköpostia missä voisi kysellä vaihtoon ja rotaryihin liittyviä asioita? :)

    VastaaPoista