keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Homecoming!

1. Kirkkoon! 2. Löysin 20 dollarilla homecoming-mekon! (Melkein kaikki makso jotain 80 dollarii) 3. Peliin valmistautumista (vielä kun oli aurinkoista...) 4. Olin yllättävän pirtee kuudelta aamulla :D
1. Ollaan kai ykkösinä meidän sarjassa 2. Paraatia katsomassa 3. Noista lavoista heiteltiin taas karkkia 4. Ja sitten homecomig football game
1. Sessaley kavereineen pyysi mua mukaan kattomaan paraatia ja football peliä sekä sitten lauantaina tansseihin 2. Sessaley 3. En edes tiedä ketä nää ihmiset on :D Ne vaan halus mut mukaan kuvaan! 4. Taas kuva meidän ryhmästä. Mulla oli kaksi hupparia päällekäin ja luulin silti kuolevani kylmyyteen!
1. En tiedä, mitä toi oli, mutta niin hyvää! 2. Meidän hiukset laitettiin kampaajalla 3. & 4. Sitten valmistauduttiin!
1. Yhteiskuva ennen lähtöä! 2. Matkalla syömään... 3. Mentiin johonkin italialaiseen 4. Ja syötiin pastaa juustokastikkeessa
1. Huomatkaa ihanat rusketusrajat mun käsissä! 2. Sisällä tansseissa 3. Ja taas ryhmäkuvaa. Oli muuten ihan jäätävän kylmä! 4. Otettiin tollasia kuvia siellä :)
1. Pannareita iltapalaksi! 2. Tortilla, jossa munakas ja avokaado... Erikoinen yhdistelmä, mutta maistui! 3. Buster halusi kovasti mun muroja 4. Oon joka pv ihan jäässä täällä! Aina mahdollisuuden koittaessa meen peiton alle :D

2 kommenttia: