sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Koulua, vaihtareita & skypetystä!

1. Autolla kaikkialle 2. Harkkojen jälkeen upea naamani 3. Soccer-kuvat tuli! 4. Lämmittelypaita :)
1. Ja vielä edestä... 2. Peliin mars 3. Joskus nään läksyt on vaan liian tuskallisia 4. Meidän eka häviö... Se jälkeen katottiin kun pojat pelasi
1. Taiwan and Brazil vaihtari sleepoverissa 2. Spain, Germany, France, Brazil, Finland, France, USA and Taiwan 3. Huomenta! 4. ...ja sitten autossa matkalla kotiin
1. Busterilla tais olla ikävä mua :) 2. Muutama uusi pinssi lisää! 3. Lounasta koulussa 4. Enkun tunnilla
1. Eka välitodistukseni 2. Oon aika pro skeittaamisessa 3. omnomnomnom 4. Autossa taas jälleen
1. Koulun joku paraati heitteli karkkia kaduille 2. Ostin itselleni päiväkirjan 3. Odottelemista 4. Football game
1. Buster 2. Harkkoihin 3. Jonkun lokerosta löyty huumeita, joten oltiin lukittuina luokkiin noiin tunti ja mä kuolin nälkään :D 4. JAG
Untitled
1. Kouluruoka täällä... Mähän en siis osta kouluruokaa, mutta oli pakko ottaa kuva siitä. Se haisee ihan jäätävälle :D 2. Olin koulun lehden etusivulla. Tosin tossa jutussa oli jonkin verran virheitä ja mun sanomisia oli muunneltu paljon 3. Eilen skypetin Rousin ja Vikin kanssa! Oli ihan parasta 4. Murot, jotka maistuu omenalle ja kanelille... omnomnomnom
Untitled
1. & 2. Kaksi mun joukkuelaista halusi pelin jälkeen mun kanssa kuvan. Eihän noi kuvat mitään kauheen imartelevia ole, mutta kelpaa :)

4 kommenttia:

  1. Mä niin toivon sun puolesta, että saisit kavereita. Vaihdoin ite koulua n. 500 km päähän missä ennen asuin ja en tuntenut ketään, olin aluks yksin, mutta kerran uskalsin mennä puhumaan ja sen jälkeen oli paljon helpompaa. Tiedän ettei se oo sama koska eri kieli ja niin, mutta kannattaa yrittää, kyllä se siitä sitten. :)

    VastaaPoista
  2. moi! en tiiä toimiiko sulla noi kuvat mutta mulla ei ainakaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei toimi ja mun on tarkotus korjata asia heti kun mulla on siihen aikaa! Tällä hetkellä on vaan niin paljon tekemistä koko ajan ja tiiän et niitten uudestaan laittaminen kaikkiin postauksiin kestää mutta yritän mahd pian hoitaa asian:)!!

      Poista