keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Thanksgiving break!

Pitkästä aikaa! Tänään meillä alkoi kolmen päivän loma thanksgivingin johdosta (se on siis vasta huomenna). Siihen kuuluu paljon ruokaa ja nukkumista. Monet lähtee yleensä sukulaisille tai jonnekin, mutta mun host perheellä ei ole rahaa matkustella, joten me pysytään kotona. Host äiti kuulemma viettää tämän ja huomisen päivän kokonaan keittiössä ja me muut tietenkin siivoillaan. En oo vähään aikaan tänne postaillut, joten eiköhän siirrytä kuviin!
Untitled
1. En saa kuunnella liikaa, etten kyllästy :D 2. Viikonloput on parhaita, kun saa vaan löhöillä 3. & 4. Meidän soccer-joukkueen championship-paidat tuli!
Untitled
1. Ei jaksa nousta... 2. Jaksoin laittaa ripsaria kouluun :D 3. Ne prinsessajuhlat 4. Aamupalaa
Untitled
1. Sunnuntain skypetykset Rouskin kanssa 2. Mentiin läpällä pilatekseen mummojen kanssa 3. Kuvista 4. Koulun jälkeen hakee subwayt ja mulla oli vaan shortsit jalassa tuolla kylmässä
Untitled
1. Pomppimassa 2. ja sen jälkeen koko porukan kanssa pizzaa 3. Mom osti meille aamupalaksi donitseja :D 4. Ja kyllä... Täällä imeskellään peanut butteria lusikasta :DD
1. Ensilumi! 2. Harjottelin mun omenapiirakkaa 3. Ja teetä lämmittämään mua! 4. Yritettiin jopa lumiukkoa tehdä, mutta aika säälittävä siitä tuli huonon lumen takia...
1. Olin yhden rotaryn kanssa kattomassa musikaalia 2. Ja taas sama aamupala haha 3. Mulla oli tähystys ja päivää ennen piti juoda tota... Hyi se oli pahaa! Mun piti juoda yhteensä 6 tollasta! hyi... 4. Ei muuta kuin kohti tähystystä!
1. Kaikki aineet piirakan tekoon kasassa! 2. Tähystyksen jälkeen sain kuvat mukaan :D 3. & 4. Meillä oli Rotary overnight ja siellä talossa oli pieni kuntosali. Tottakai meidän piti sinne mennä pelleilemään
1. Thailand, Finland and Taiwan 2. Piti kokata jotain kotimaasta siellä rotary-jutussa 3. ja mä tein ton piirakan 4. ja Sean teki bubble milk teetä ja olin taivaissa!
1. Ajettiin tollasen jouluvalo-jutun läpi 2. Ja loppuillasta kaikki oli kyllä niin väsyneitä 3. & 4. ja parit snapchatit tosta illasta vielä tähän
1. Aamu alkoi home country presentationilla rotaryssä 2. Sen jälkeen menin host siskon collegeen ja sain olla college student yhden päivän! 3. Tehtiin sushia 4. ja tutkittiin kromosomeja :D Kivaa oli!

12 kommenttia:

  1. Miks jouduit siellä tähystykseen? Ja tehäänkö Jenkeissä ne nukutuksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu nyt 3kk vatsakipuja aina ruuan jälkeen ja joo tehtiin nukutuksessa:)

      Poista
  2. Mitä selvis tähystyksestä ? Ja joudutko ite maksamaan sen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitään ei selvinnyt mutta mulle on tehty muitakin tutkimuksia ja tultu siihen tulokseen, että mulla on IBS eli ärtyvän suolen oireyhtymä ja en tietääkseni joudu maksamaan, koska meillä rotary-vaihtareilla on super kallis vakuutus, joka kattaa melkeen kaiken!

      Poista
  3. haha, mä sain mun hammasmuotit omaksi, mutta nuo suolikuvat vie kyllä voiton! :-D AIka ällöttävää, keittiöön tauluksi? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on ainaki muisto nyt sitten :D keittiöön varmaan sopis hyvin kiitti vinkistä ;D

      Poista
  4. Heii mikä toi pomppupaikka on? Se oli kerran pomo piilossa ohjelmassa! :D

    VastaaPoista
  5. Ootteks te puhunj koulussa siitä Mike Brownin tapauksesta, tai ootko nähny uutisissa Fergusonista tai muista tapahtumista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla koulussa mitään puhuttu ja uutisetkin joka arkiaamu ollaan katottu, mut en niissäkään oo mitään nähny

      Poista
    2. Oho :0 valtio varmaan yrittää peitellä ja salata sitä.

      Poista