tiistai 16. joulukuuta 2014

Kotona jälleen!

Musta ei oo vähään aikaan taas mitään kuulunut, koska oon ollut menossa joka suuntaan :D Yks viikonloppu lähettiin perheen kanssa moikkaamaan sukulaisia Kentuckyyn. Siellä istuskeltiin, syötiin ja pelailtiin pelejä koko viikonloppu. Kotiin tultua aloin heti pakkaamaan rotaryn Disney-matkaa varten. Aamulla host mom lähti sitten viemään mua Columbukseen, jossa tapamis muut matkaan lähtevät vaihtarit. Kerron tästä matkasta teille lisää huomenna! Mulla on miljoona kuvaa kamerassa ja puhelimessa, joten postauksia pitäisi riittää joksikin aikaa! Nyt saatte muutaman kännykkäkuvasen viikkojen takaa. 
Untitled
1. Matikka on niin helppoa täällä ja se tekee siitä vielä tylsempää 2. Vanha kuva musta ja yhestä rotarystä, kun mentiin katsomaan musikaalia 3. Thanksgiving päivänä katottiin paraatia telkusta 4. Thanksgiving-selfie XD
Untitled
1. & 2. Koristeltiin meidän joulukuusi! 3. Toi on niin sulonen haha! Ja se vaihtelee väriä XD 4. Siellä meidän joulusukat roikuskelee
Untitled
1. Menin siskon ja hänen kavereidensa kanssa rullistelemaan 2. Kirkon jälkeen mun lempi pikaruokaa: Chipotle. Ja se on mun lempparia, koska se muistuttaa vähiten perus roskaruokaa (hampparit, pitsat jne.) 3. Pääsin jopa käymään nopeesti 30 minsaa salilla XD 4. En enää muista, mikä tän kuvan tarkotus oli :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti