perjantai 1. elokuuta 2014

Farewell Party

Mun kaverit oli järjestäny mulle pienet läksiäiset yllärinä. Ollaan kuitenkin tunnettu jo niin kauan, että pienistä jutuista osasin arvata jotain olevan meneillään. Yllätys oli kuitenkin, kuinka paljon vaivaa he oli nähnyt! Koristukset ja tarjoilu oli mahtavat. Sain myös matkalle mukaan tyttöjen tekemän vihon/kirjan, jossa on kuvia noin kymmenen vuoden ajalta ja tekstiä myös. 
Illalla mentiin vielä uimaan hiekkakuopalle, saunottiin ja mentiin telttaan nukkumaan. Oon väsynyt, mutta onnellinen <3
IMG_9700
IMG_9701
IMG_9703
IMG_9704
IMG_9923
IMG_9966
IMG_9714
IMG_9708

2 kommenttia:

  1. Oi sulla oli hieno kakku! Oon myös itse lähdössä vaihtariksi jenkkeihin, menen Wisconsinin osavaltioon :)

    momentsintimeninni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli ja sitä saan kiittää mun kavereita, jotka näki vaivaa sen eteen! :)
      Sulla oli kiva blogi! Päätinpä liittyä lukijaksi :)

      Poista