keskiviikko 27. elokuuta 2014

Socceria ja muuta mukavaa!

Alkaa olla jo myöhä ja joka aamu pitää kuudelta herätä, jotta ehdin kouluun, joka on tossa vastapäätä... Mutta halusin silti tulla kirjottamaan!
Koulu on alkanut ihan hyvin, mutta en kauheesti tykkää olla siellä. Tosi tiukkaa verrattuna lukioon, mut tunneilla ei mennä kauheeta vauhtia eteenpäin, mikä tekee opiskelusta rennompaa. Ihme pisteytyksiä nää käyttää täällä. Esim. Aluks sulla on 100 % ja jos käyt vessassa, sulta menee joku prosenttimäärä ja jos palautat jonkun tehtävän myöhässä, sulta menee prosentteja. Sitten lopuksi katotaan sun prosenttimäärä ja siitä määräytyy sun numero. Ihme touhua sanon minä :D
Tänään oli mun eka kunnon soccer peli täällä Amerikassa. Se oli tosi virallista: kuunneltiin kansallislaulu, oli oikeen kuuluttaja jne. Mun sukunimeä ei osattu sanoa, joten aina mun nimeä kuuluttaessa olin Olivia Finn. 
Voitettiin 9-0 ja tein jopa yhden maalinkin!
Untitled
1. Host dog 2. Olin kattomassa meidän soccer joukkueen peliä (mulla ei tollon ollut vielä lupaa pelata) 3. Harkkoihin 4. Oltiin host siskojen kanssa ostoskeskuksessa ja päädyttiin johonkin kuvauksiin ja meidän piti pistää noi takit päälle (keskellä ostoskeskusta)
Untitled
1. Taas matka harkkoihin käy 2. Team dinner harkkojen jälkeen. KAIKKI juo täällä urheilujuomia koko ajan. 3. Kirkkoon! 4. Aina on aikaa selfielle
Untitled
1. Eka koulupäivä! 2. Soccer kuvaukset 3. Mitäs muutakaan kuin harkkoja... 4. Koulussa istua tönötin
Untitled
1. Skipattiin koulu (pitkä juttu) ja mentiin downtowniin host perheen kanssa. 2. Vanhimmat host siskot 3. Hauskaa lentokentällä! 4. Mun uusi rakkaus: Chipotle! Parasta pikaruokaa ikinä!
Untitled
1. Rotary meetingissä oli nuotio 2. Voimistelua telkusta 3. Vaihtari from Thailand 4. Äiti lähetti pienen paketin ja nyt sain vihdoin mun usb-johdon!
Untitled
1. Noi kirjat ei oikeen tahdo mahtua mun kettureppuun :/ 2. & 3. Ennen peliä 4. Itse pelissä tänään. Pelin jälkeen koko joukkue teki ice bucket challengen.

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus O! ( Olin jo oottanu ) :D kylse koulu siit viä lähtee ku tottuu paremmi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo oon ollu vähän väsynyt postaamaan :D mut nii kyl mäki uskon et se koulu siitä sitten lähtee rullaamaan!

      Poista
  2. Hello! Lisää näitä! Kiva nähdä mitä touhuat siellä rapakon takana ja toivottavasti myös viihdyt. Postausten myötä ikävä onneks vähän helpottaa. T. Iskä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu yritän mahdollisimman paljon kirjotella tänne:)

      Poista
  3. Onko ice bucket haasteesta kuvaa tai videoo? Pidä hauskaa! T. Otto

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vaan meistä kaikista yhteiskuva sen haasteen jälkeen, mutta mun joukkuelaisilla on instassa siitä videoita. Sinne kentän laidalle oli tuotu paloauto ja siitä sitten suihkutettiin vettä meidän päälle :)

      Poista
  4. Tiiätkö paljon makso ton paketin lähettäminen? Haluisin kans että mun vanhemmat laittas pakettii mulle tänne jenkkeihin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos lähettää sellasessa kirjekuoressa niin ei pitäs olla kallis! Jos sellasta pahvilaatikkoon kokosta pakettia lähettää niin se onkin sitten jo kalliimpi juttu. Tarkkaa hintaa en tiiä, muttataitaa aika halpa olla, kun kerran äiti oli innoissaan lähettämässä jo uutta pakettia :D

      Poista