tiistai 12. elokuuta 2014

Haudihei

Elämä täällä ei kyllä tunnu vielä normaalilta, mutta ei mulla oo koti-ikäväkään... Joka päivä on ollut erilainen ja mun host perhe on ihan unelma! Harmittaa, että Shannon, joka on suunnilleen mun ikänen, lähtee pian Ecuadorin vaihtoon, koska hänen kanssaan mä oon eniten samalla aaltopituudella. 
Koulun alkuun on vielä jonkun aikaa, mutta käytiin viemässä koululle jotain papereita jo ja katteltiin vähän mun tulevia aineita. Socceria en saa vielä pelata, koska kaikki mun paperit ei oo vielä valmiita. Täällä Amerikassa on sellanen käytäntö, että harkkoja ja pelejä on melkeinpä pakko mennä katsomaan, jos ei jostain syystä voi pelata. Ja jotain on meneillään melkei joka päivä!
Oon syönyt pelkkää roskaruokaa täällä. Alkaa jo tulla korvista ulos, mutta ne tilanteet on ollut sellasia, ettei niissä voi sanoa ei. Tänään oli eka kerta kotona syödessä normaalia ruokaa, mutta jälkkäriksi oli taas kaiken maailman suklaita sun muita, joita mun haluttiin maistavan...
Suihkut, vessat, postilaatikot ja sen sellaset on täällä erilaisia ja toimii eri tavalla kuin Suomessa. Vaatii vähän totuttelemista. Kerron erikseen joskus sitten Amerikan ja Suomen eroista!
Huomenna herätys kuudelta, koska Rotarykokous... Joten parasta siirtyä kuviin! 
Untitled
1. Viki ehti jo lähteä, mutta kamut tuli aamulla aikasin sanoo viimiset heipat! 2. Lentokentällä odottelua 3. "Nyt sitä mennään!" 4. Yli 8h lento ei ollut elämäni parhaimpia hetkiä...
1. Nycissä oli kai noin 1,5 tuntia aikaa syödä. Emin kanssa kulutettiin suurin osa ajasta ruokapaikan ettimiseen, 10 min ruuan tilaamiseen ja sen odotteluun ja 5 min syömiseen. Ahmein sitä ruokaa jäätävällä nopeudella! 2. New York on kyllä niin mahtava! 3. Mut välillä piti istua ja lepuuttaa jalkoja 4. Ja pakollista kahvia...
1. Käytiin kattoos musikaali 2. Iltapalaa! 3. Hotelliaamiaisen ainoot "järkevät" ruuat... 4. Selvittiin metroon!!!
1. Noi maisemat... en kestä! 2. Oltiin syömässä korkeella pyörivässä ravintolassa 3. Kuulemma tunti kesti aina yksi pyörähdys 4. Ja hienot maisemat vaihtuivat koko ajan
1. Oon aina halunnut kokea suklaaputouksen ja nyt sain kokea sen! 2. Sen ravintolan jälkiruokapöytä oli taivaallinen 3. Sitten takaisin hotellille 4. Ja viimeiset kuvat kaupungista
1. Mun oli pakko tehä joka päivä tollanen siellä hotellissa... Älkää kysykö XD 2. Reippaana viideltä aamulla 3. Aamupala hotellilta messiin 4. Ja yli 9h odottelin lentoani lentokentällä, joten oli pakko palkita itteni taas jääkahvilla
1. Pian lentoon 2. Ja sitten mentiin! 3. Pian laskeudutaan... 4. Ja siinä se on: Mun huone!
1. Mun eka baseball game. Se kesti niin monta tuntia, ettei ihmiset jaksanu keskittyy siihen peliin. Ne vaan haki lisää ruokaa ja tanssi. 2. Pelin jälkeen oli iso ilotulitus! 3. Löysin tämän kuvan Facebookista. Yks Rotarytyyppi otti sen kentällä. Koko host perhe ei päässyt tulemaan paikalle. 4. Käytiin tänään hakemassa mulle kortti salille. En oo kuitenkaan sitä vielä käyttänyt ja se on niin kaukana, ettei sinne kyllä useesti mennä...

1 kommentti:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista