keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Basketball game ja sen sellasta

Untitled
1. Back to school 2. En jaksanu kokata, ni tein juustoleipiä 3. teetä 4. Mun vakkariaamupala ekassa perheessä :D
Untitled
1. Greyn anatomiaa ruutu.fi:stä 2. Koulun musikaalin koe-esiintyminen 3. Kamat kasaan ennen muuttoa toiseen perheeseen 4. Vika yö ekassa perheessä :(
Untitled
1. Ekoissa näytelmäharkoissa luettiin kässäri läpi eli mä vaan istuin sen 2,5h siellä :D 2. Uusi huone 3. & 4. Ne oli tilannut mulle ihan omia M&M-karkkeja
Untitled
1. Tönöttelin yksin kotona 2. 3. & 4. Becca tuli hakemaan mua ja mentiin kiertelee kirppiksiä, käytiin kiinalaisessa syömässä ja kulutettiin vaan aikaa :)
Untitled
1. Rotary overnight taas niin kuin joka kuukausi ja tällä kertaa mentiin ensin air force -museoon 2. 3. & 4. ja sitten baskeball peliin
Untitled
1. Yövyttiin hotellissa ja tää kuva on joskus kolmelta yöllä hississä. Olin niin väsynyt, etten jaksanu enää edes seisoa :D 2. Seuraavana päivänä menin vielä parin vaihtarin kanssa ostoskeskukseen hengaamaan 3. Maanantaina ei ollut koulua, joten tönötin kotona 4. ...ja kuolin tylsyyteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti