maanantai 19. tammikuuta 2015

Perheen vaihto!

Täällä uudessa perheessä ja uudessa talossa olen asustellut jo viisi päivää. Tää talo on paljon isompi kuin mun ekan host perheen talo, mutta täällä asustelee vaan vanhahko pariskunta ja minä. Kai näillä on poika, mutta se ei oo asunut kotona pitkään aikaan. 
Tosi mukavia nää on, mutta tottakai tottuminen vaatii taas aikaa! On myös tosi erilaista, kun ei oo siskoja ympärillä. Luulen kyllä, että tuun ihan hyvin viihtymään tässä perheessä tän loput 6kk :) Oon myös mukana koulun näytelmässä. Tänä vuonna se on Oklahoma, jota en oo koskaan edes nähnyt! Mulla ei mitään suurta roolia ole. Lähinnä vaan tanssin ja lauleskelen, mutta en mä mitään puheroolia halunnutkaan, koska se niin sanottu murre tossa näytelmässä on niin vaikeeta, ettei nää amerikkalaisetkaan osaa lausua kaikkea oikein.
IMG_1316
IMG_1315
IMG_1314
IMG_1313

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti