tiistai 6. tammikuuta 2015

VAIHTARIKAMUJA JA JOULU

Tällä hetkellä makaan sängyllä ruokalevolla :D Meillä alkoi jo eilen siis koulu, mutta yöllä satoi lunta, joten meillä on snow day. Ei sitä lunta hirveesti tullut, mutta tiet on huonossa kunnossa ja ihmsiä oli aamuyöstä joutunut sairaalaankin. Kyllä mulle yksi välipäivä kelpaa! Perhettäkin vaihdan noin viikon päästä. En haluis lähteä tästä perheestä, mutta ei ole vaihtoehtoja. Enkä mä väitä, että se toinen perhe ei olis huonompi, mutta tottakai ekaan perheeseen syntyy sellanen side. Tässä perheessä on myös lapsia ja äiti on kotiäiti, mikä tarkoittaa sitä, että aina on joku kotona!
Untitled
1. Skypetystä perheen kanssa ennen kuin lähdin vaihtarikamulle 2. Minä, Pang ja Tristan lähdettiin shoppaa viimiset joululahjat 3. Ja pitihän välissä myös tankata! 4. Mentiin myös keskellä yötä syömään donitseja
Untitled
1. Olin vähän väsynyt illalla shoppailun jälkeen haha 2. 3. & 4. Mutta meidän yölliset seikkailut piti mut hereillä!
Untitled
1. Ostin itselleni joululahjaksi! 2. Pangin koira muistuttaa meidän Bonoa! 3. Lisää donitseja aamupalaksi... 4. Toi dogi oli niin lutunen
Untitled
1. Paketoitiin lahjat 2. Paketointi-selfie haha 3. Tehtiin joulukortti 4. ja lounaaksi syötiin nuudeleitaa
Untitled
1. 2. & 3. Pelleiltiin ennen kuin mun mom tuli hakee mua ja Tristania 4. Ja niin sitä sitten istuttiin sohvalla 24. päivä ja mä mietin kuinka Suomessa jo joulu oli ohi.
Untitled
1. Skypetin kolme tuntia Rouskin ja Vikin kanssa 2. Sain host siskolta lahjaksi laukun! 3. Käytiin joulun jälkeen kiertelemässä kaupoilla 4. Ja taisimpa kävästä yhtenä päivänä salillakin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti