lauantai 6. syyskuuta 2014

Host Family

Tää perhe on aivan mahtava! En olis voinu toivoo parempaa isäntäperhettä mulle. Nää on niin mukavia ja ajattelevaisia koko ajan!
Mom on tosi huomaavainen ja yrittääkin kannustaa mua puhumaan enemmän. Mulla ei oo ongelmia puhua perheen kanssa täällä, mut jotenkin suomalaisena koen hankalaks mennä koulussa tuntemattomille ihmisille puhumaan, joten kaverit on vielä työn alla :D
Dad on usein töissä, mutta tulee siinä päivällisen aikaan kotiin. Hän vitsailee usein ja varsinkin siitä kuinka äänekäs oon... Eli en ole :D
Shannon, joka on mua vuotta vanhempi, lähti Ecuadoriin vaihtoon vähän aikaa sitten. Vanhin lapsi Thomas on armeijassa ja ollaan hänen kanssaan kerran skypetetty pikasesti. Kaksi host siskoa siis asuu kotona. Bri on 15 ja kävelee mun kanssa aina kouluun. Aina ennen ekan tunnin alkua istun Brin ja hänen kavereidensa kanssa ruokalassa, mutta muuten ei nähä koulussa ollenkaan.
Mua vähän vanhempi on Chris, joka opiskelee ja käy töissä paljon. Hänenkin kanssaan nähään usein vaan iltasin, mutta hänkin on niin mukava mua kohtaan. Chris oli Tsekeissä vaihdossa pari vuotta sitten ja niitä tarinoita sieltä on aina hauska kuunnella.
Tällä perheellä on myös koira, Buster. Sitä yritetään kouluttaa, joten se joutuu makoilemaan patjallaan suurimman osan ajasta. Harmi, koska mulla on ikävä mun koiraa ja tekis koko ajan mieli halailla Busteria :D
Sitten on minä. Vaikka oon ollu täällä vasta noin kuukauden, tunnen silti kuuluvani tähän perheeseen täysin. Täytys vaan saada rohkeutta puhua enemmän ja sen sellasta. Mom ja dad oli kattomassa tiistaina mun peliäkin, vaikka se oli 20 min päässä kotoa ja aluks mom sano, ettei ne aio tulla katsomaan vieraspelejä, koska on niin kallista lähteä ajamaan niihin.
Eilen oli mukava ilta. Olin kattomassa mun ekaa amerikkalaista jalkapallopeliä. Itse pelistä en kauheesti mitään tajunnut, mutta tunnelma oli hyvä ja  soittokunta oli ihan mahtava!
Tässä vielä muutama kuva tästä talosta, jossa elelen :)

2 kommenttia:

  1. Näyttää kivalta. Luettiin pappan kanssa näitä juttuja täällä Turussa. Koita rohkeesti vaan yrittää puhua ja tutustua uusiin ihmisiin. T. Iskä ja Pappa

    VastaaPoista